2018. augusztus 31., péntek

Babasarok kialakítása

Miután sikerült az összes ruhát, takarót, lepedőt, kiegészítőt kimosni, és elpakolni, jöhetett a kiságy babasarokká alakítása.
Nálunk ez is, mint minden mostanában, elég összetett és több lépcsős feladatnak bizonyult. 

A 33. hét végén bekerült a kiságy a hálószobába, és még azon a hétvégén beállítottam a kókuszmatracot a kádba, és átzuhanyoztattam. Mivel nagyon jó meleg volt, így gyorsan megszáradt. A biztonság kedvéért rátettem egy régebbi, kinyúlt lepedőt.

Mivel nem találtuk meg a csavarokat, amivel magasabbra lehetett volna rögzíteni az ágyrácsot, így a teljes összeszerelés még hátra volt. Így kb semmi más nem történt az ággyal. Maximum annyi, hogy mielőtt eljött volna a babaruhák hajtogatásának ideje, addig a kis kupacok a kiságyban pihentek.

Még a csavarok beszerzése előtt vásároltunk pár apróságot: két lepedőt és egy pelenkázó alátétet. Illetve rendeltünk, külföldről egy rácsvédőt, és párnákat, ami később dísze lesz az ágynak.

Az ágy áthozásától két hét telt el, mire lett csavar, és sikerült összerakni rendesen az ágyat. 
Ezalatt az idő alatt az összes kisebb méretű ruhát sikerült bepakolni a kiságyba. A zenélő forgót is szétszedtem, a plüss állatkákat kimostam, a műanyag részeket lemostam, áttöröltem.

Miután a megfelelő magasságba került az ágy, egy új lepedőt húztam a matracra. De ha már kivettem a matracot, akkor már egyúttal a légzésfigyelőt is összeszereltem

A 37. hét első napján megérkezett az új rácsvédő is, aminek a huzatát még aznap ki is mostam. Sőt este még ki is vasaltam, igaz a karikás kendőm, és Dominik néhány oviba szánt ruhájával együtt. Természetesen fel is tettem a rácsvédőt, miután a fiúk elaludtak. Nekem nagyon tetszik, igazán elégedett vagyok az eredménnyel. 



A babasarok teljes kialakítsa még váratott magára pár napot, mert úgy döntöttem, először Dominik óvodába szánt holmiját készítem össze, hogy arra se legyen gond. Ezzel készen is lettem csütörtök délután.

Pénteken, miután hazajöttem az NST-ről, még gyorsan felkaptuk a gyerekeket, és elmentünk nekik személyit csináltatni. Miután hazaértünk, és megebédeltek, sikerült mindkettőjüket elaltatni. Így rászántam egy kis időt, hogy befejezzem a kiságyat.

Terítettem egy textilpelust az ágy végébe, és arra már korábban elkezdtem kipakolni néhány ruhát, amit a hazahozásra gondoltam. De most átnéztem jobban, és szépen összehajtogattam a ruhákat egy sarokba.
A hazahozós szettben van egy harisnya, egy hosszú ujjú body, egy ujjatlan tipegő, egy polár felső, zokni, kiscipő és sapka.



Feltettem a zenélő forgót, és leterítettem a pici feje alá szánt textilpelenkát is.



Még várok három rendelést, az egyik egy díszpárna, a másik pedig egy fabetű, amit ki szeretnék cserélni a korábban megvásárolt feliratban.
A harmadik pedig 3 kép, amit a kiságy fölé szeretnénk feltenni, később pedig bekerül a gyerekek játszószobájába.

De a lényeg, hogy kész lett a babasarok, így nyugodtabban vártam a kis lakóját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése