2014. július 2., szerda

Indulásra készen (?)

Annak idején összegyűjtöttem, hogy mit szereztünk be a picinek, hogyan alakul az ő kis birodalma. Akkor még voltak hiányosságaink, amiket azóta már sikerült pótolni. Beszereztük a pelenkázó lapot, és lett pár lepedő is. Beszereztünk és kaptunk pelenkát is, bár ebből sose elég. :)


Bővült közben a textilpelenkák, hálózsákok, ruhák száma. Lett fültisztító (elsősorban a köldökcsonkhoz), szobai hőmérő, digitális (10 mp-s) lázmérő, olló, kanál, későbbre fésű. Beszereztünk mosdókesztyűt, kettőt is, illetve már több a flottír kifogók száma is.



Persze szépült egy kicsit a pici birodalma. Névnapi ajándékként falmatricát kaptam, amit fel is ragasztgattam a kiságy fölé. Így sokkal hangulatosabb:


Pár kisebb áthelyezés és igazítás után megtalálták a végleges helyüket a matricák. Illetve az ágy is megkapta az utolsó simításokat, felkerült a rácsvédő, és a zsebes tároló is:

  

Elérkezett annak is az ideje, hogy összekészítsem, és becsomagoljam a saját kórházi szettemet. Korábban már leírtam egy bejegyzésben, hogy miket érdemes vinni a kórházba, mit "kell" összecsomagolni a sok okos honlap szerint. Persze a szerintem fontosakat leírtam egy papírra, és amit sikerült beszerezni, azt kihúztam a listáról.

Íme összegyűjtve a kupacom, még a kiságyban:


Akkor nézzük részletesebben. A szülőszobára van szőlőcukor és szénsavmentes ásványvíz. Ehhez társul kicsi textilpelenka, izzadságot törölgetni, vagy borogatni magam, vagy a párom. :)



Már a gyerekágyas osztályra van egy köntösöm, 2 nagy, és 2 kisebb törölközőm:



Összekészítettem a neszesszert is, amiben fogkefe, fogkrém, illatanyag mentes izzadásgátló, sampon, intim lemosó (ami tusoláshoz is tökéletes) és egy kézfertőtlenítő van:



Persze az étkezésekre is gondolván, bepakoltam tányért, kanalat, kést, villát, konyharuhát, szalvétát, bögrét.



Végül pedig a picinek tettem be pelenkát, nedvestörlőt, és textilpelenkát. Ezen kívül egy kis sapka és egy pár kesztyű is van a csomagban neki. 



Persze van pizsama, fehérnemű, papír zsebkendő, WC papír, és egészségügyi betét is a táskában.
Ha bármire szükségem lenne ezeken kívül, a család valamelyik tagja bármikor el tud szaladni vele. A tartalék vagy váltás holmikat egy külön kupacba raktam össze. Emellé tettem a baba hazahozós szettjét is. Íme:



Ez elsősorban egy body-t, egy tipegőt, egy pár zoknit, és egy, a nagymamám által horgolt takarót tartalmaz. A kórházi csomagomban van egy kesztyű, és egy kis sapka. Hideg idő esetén pedig még ráadunk egy melegítő szettet.

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nem tudom kipróbáltad-e már az ollót, mi ugyan ilyet vettünk és nem vágta a kis puha körmét, javaslom inkább a teljesen fém ollókat, azok erősebbek. Ma is azt használjuk (4 éves a lánykám).

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem próbáltuk ki. Igazából remélem jó lesz ez is. Ha nem, akkor szerencsére van a közelben bababolt, és inkább beszerzünk egy erősebb fém ollót. Köszi a tippet.

    VálaszTörlés